مدیر عامل بیماری و درد پهلو مبتلا به نفروپاتی IgA در
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

مدیر عامل بیماری و درد پهلو مبتلا به نفروپاتی IgA در

نفروپاتی IgA در یک بیماری شایع کلیه است و کلیه ها در پشت پایین تر واقع شده است. بنابراین، درد پشت اغلب در نفروپاتی IgA در رخ می دهد. با وخیم تر شدن بیماری گلومرولی، بیماران ممکن است به راحتی احساس بد است. بنابراین، ما می خواهم به معرفی نحوه مدیریت این بیماری و درد در کنار من برای بیماران نفروپاتی IgA در امروز.

؟ شما یک تجربه مشابه با این بیمار است؟

چند روز پیش، یک بیمار آنلاین مشورت و تجربه خود را به اشتراک گذاشته. او نفروپاتی IgA در است، و او بیمار در حال حاضر است و درد مشقت بار در کنار او.دکتر می گوید: او می تواند آسپرین یا داروهای غیر استروئیدی را ندارد اما تیلنول هیچ کاری نمی کند برای او. سپس، او مشتاق به کشف روش های موثر برای مدیریت مشکلات خود را است.

در اینجا، پزشکان در بیمارستان از Shijiazhuang کلیه بیماری برخی از پیشنهادات.

اول، ما باید بدانند این بیماری معمولا با کم خونی و سپرده زباله بیش از حد در بدن کلیوی ایجاد می شود، در حالی که کمر درد است که معمولا به نارسایی کلیه نسبت داد. بر اساس دلایل، دکتر از درمان های زیر در اینجا درج.

- خوردن غذاهای غنی از آهن: آهن یک ماده خام در سلول های قرمز خون که ممکن است در درمان کم خونی کلیه و از بین بردن این بیماری تا حدی کمک است.

- نگاهی اریتروپویتین درمانی: به طور معمول، کلیه های سالم می تواند به اندازه کافی EPO برای تحریک بدن برای تولید سلول های قرمز خون تولید کند. با این حال، کلیه های بیمار این توانایی به تدریج از دست بدهند. بنابراین، در موارد شدید، بیماران باید درمان EPO را برای غلبه بر این بیماری است.

- پروتئین ناقص تصفیه مصرف: این غذاها هستند که سخت ترین برای کلیه ها، زیرا آنها را زباله های تر تولید و افزایش بار بر روی کلیه ها. بنابراین، این مواد غذایی می تواند به بیماران مبتلا به درد کلیه را بدتر کند.

- استفاده از حمام آب داغ یا فشار گرم: این می تواند گردش خون را در سراسر بدن بهبود به خصوص کلیه ها و به طور موثر از بین بردن بیماران درد پهلو.

این روش می تواند کمک به تسکین ضعف بیماران و درد پهلوها موثر است، اما برای درمان نفروپاتی IgA در کافی نیست. اگر می خواهید برای درمان بیماری ریشه خود را، درمان است که می تواند کمپلکسهای ایمنی و تعمیر سلول های کلیه آسیب دیده نیز مورد نیاز حذف کنید.





:: برچسب‌ها: نفروپاتی IgA در، درد پهلو ,
:: بازدید از این مطلب : 331
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 1 آبان 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: